15 Kasım 2014 Cumartesi

Sabahlar Olmasıııın!

   

     evet efendim başlık sabahlar olmasın ama bu o "nerde akşam orda sabah amaaaan ooooh" şeklinde bir "sabahlar olmasın" değil, gerçekten olmasın.

     Sebep: uyumalara doyamıyorum efendim, yetmiyor saatler. sabah oluveriyor hemencecik. sabah dediğim de gerçekten sabah oluyor hani, saat 6:30 da ayaktasın. öyle 12 veya 1 de filan da yatmıyorum haaaa. saat 10'u göremeden kanepede bildiğin sızıyorum. bazı günler gündüzden uyumuşluğum bile oluyor hani, o akşamlarda 10'u görüyorum ve 10:05'te yatağıma giriyorum :) öyle böyle değil yorgunluğum, uykusuzluğum sayın okuyucu öyle böyle değil. geçen hafta cuma günü saat 7 civarlarında hem de yerde uyuyakalmışlığım var. saati nerden mi biliyorum: haberlerin başını hatırlıyorum çünkü gerisi yok.

     saat 11'de yatan insanlarla vakti zamanında iyi dalga geçmişliğim vardı. aman efendim özür dilerim, yine baya geçe bile kalıyormuşsunuz siz.

      velhassıl kelam, şaka bir yana şükürler olsun ki sabahlar oluyor ve o her sabaha iyi kötü gözlerimi sağlıklı bir şekilde açabiliyorum. sabahlar hep olsun, bizim olsun, güzel olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder