8 Haziran 2015 Pazartesi

Seçim Sabahı

öğrendim ki okuyanımız varmış be günlük, geçen yazımdaki gibi öyle başbaşa takılmıyormuşuz senle günlükçüğüm :) bunun verdiği bir haz, bir gazla oturdum yine klavye başına :)


evet başlık seçim sabahı çünkü akşamdan kalmayım "üstümden bir seçim geçti" mübarek. yaklaşık bir haftadır aklıma küfretmekle meşguldüm ve bu eylem, bu meşguliyet dün nirvana yaptı. ben nerden, hangi gazla sandık başkanlığı görevine başvurdum ki diye arka arkası kesilmeyen sövüşlereeer, söylenmeler vesaire. küfrün bini bin para idi dün akşam ya neyse yorulduk ettik ama çok da sıkılmadım hadi hakkını yemeyeyim :D kurul üyelerim çok eğlenceli insanlardı şükür ki bir tatsızlık yaşanmadan atlattık. en zoru ise çuvalları teslim etme kısmı idi çok bekledik ayakta ama onda da şansıma arkamdaki görevliler çok hoş sohbetliydi iyi güldüm :D burdan namık abime selamlar :D


çuvalı da teslim ettikten sonra söylemesi ayıp burger ı da çaktık mıydııı extra bir rahatlama geldi ki sorma gitsin günlük. eve gel caps leri oku haberleri izle yat hazırlan bilmem ne geldi geçti gitti işte bir seçim daha.


sıra da ne mi var. tabi ki karne. yeni meşguliyetimizin adı ise "e okul" ! notlar, karne görüşleri, kitaplar, davranış notları vs.


velhassıl kelam #direnduygu summer is loading :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder